Heb je vragen over het bestellen bij My Fashion? Hieronder vind je het antwoord op onze veelgestelde vragen!

Toch niet? Neem dan contact met ons op, we horen het graag!


BESTELLEN

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. We zullen jouw bestelde items zo snel mogelijk inpakken en op tijd versturen. Na het versturen ontvang je een verzendbevestiging. Voor 23.00 besteld = zelfde dag verzonden!
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je je bestellingen wijzigen nadat je betaald hebt? Neem dan met spoed contact met ons op: we proberen indien mogelijk je bestelling nog aan te passen. Indien je bestelling al verstuurd is, kan deze niet meer gewijzigd worden. Wel kan er uiteraard geruild en geretourneerd worden via ons retourportaal, zie hiervoor de voorwaarden.
Komen uitverkochte artikelen opnieuw binnen?
We proberen een uitverkocht item altijd zo snel mogelijk aan te vullen, helaas lukt dit niet altijd. Blijft je toch telkens dromen over dat ene uitverkochte artikel? Neem even contact met ons op, indien deze binnen komt kunnen we deze voor je reserveren.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Ben je niet tevreden over een aankoop die je hebt gedaan bij My Fashion, online of in onze winkel? Neem dan contact met ons op. Stuur, indien mogelijk, foto's en een beschrijving van de klacht mee. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen maximaal 2 werkdagen contact met je opnemen. Elke klacht wordt door ons behandeld. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

BETALEN

Kan ik op rekening kopen en achteraf betalen?
Je hebt bij ons de mogelijkheid om je bestelling op rekening te kopen en achteraf te betalen via AfterPay. Zo kun je eerst bekijken of je jouw bestelling wilt houden of dat je deze (gedeeltelijk) wilt retourneren. Voor achteraf betalen selecteer je AfterPay als betaalmethode bij het afrekenen, deze betaalmethode is kosteloos.
Ik ben mijn digitale acceptgiro van Afterpay kwijt, wat nu?
Wanneer je een kopie van je (digitale) acceptgiro wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar het Klantencontact Center van AfterPay via klantenservice@afterpay.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk je persoonsgegevens. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met het Klantencontact Center van AfterPay via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).
Ik heb een deel van mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen nieuwe acceptgiro ontvangen?
Wanneer je een deel van de bestelling hebt geretourneerd, dien je het totaalbedrag van de producten die je wél wil houden en de kosten voor het gebruik van de betaalmethode AfterPay te voldoen aan AfterPay. Hiervoor ontvang je van AfterPay een vernieuwde factuur. Deze factuur dien je binnen de gestelde betalingstermijn te voldoen. Ontvang je deze vernieuwde factuur niet, stuur dan een e-mail naar het Klantencontact Center van AfterPay via klantenservice@afterpay.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk je persoonsgegevens. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met het Klantencontact Center van AfterPay via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).
Waarom is achteraf betalen via Afterpay niet mogelijk voor mij?
My Fashion heeft de afhandeling van betaling via digitale acceptgiro (na ontvangst van de bestelling) uitbesteed aan de financiële instelling AfterPay. AfterPay kan klanten afwijzen voor deze specifieke betaalmethode, hier heeft My Fashion helaas geen grip op. Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan AfterPay een gegevenscontrole doet. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Op basis van deze gegevens wordt bepaald of je met deze specifieke betaalwijze kunt betalen. Er is helaas niet direct één reden te geven waarom je niet door deze check komt. Vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens heeft Myfashion.nl ook geen inzicht in de exacte reden van afwijzing. Voor vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je dan ook contact op te nemen met het AfterPay via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).

VERZENDING

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij Myfashion.nl bedragen €5,95. Vanaf €75,- is je verzending gratis verzonden!
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Het moment van bezorging wordt door PostNL (of DHL in een ander land dan Nederland) bepaald.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! je kunt ten alle tijden je bestelling tot op de voet volgen door middel van de gestuurde track & trace code. Deze is na het verzending meteen per e-mail verzonden. Kun je deze t&t code niet meer vinden? Kijk onder 'account' bij je bestellingen of mail naar klantenservice@myfashion.nl.
Levert Myfashion.nl ook in het buitenland?
Ja, Myfashion.nl levert wereldwijd!
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Indien je bestelling door de brievenbus past (dit wordt aangegeven op de track & trace pagina) dan zal je bestelling ook bij afwezigheid in de brievenbus worden bezorgd. Past de bestelling niet door de brievenbus? Dan zal afhankelijk per adres en de bezorger je bestelling worden afgeleverd bij de buren. Hij zal dan een briefje in de brievenbus stoppen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zal de bezorgdienst een briefje in de brievenbus stoppen met een nieuwe bezorgdatum.

RETOURNEREN EN RUILEN

Kan ik retourneren en hoe werkt dit?
Je retourneert lekker snel en eenvoudig binnen enkele stappen. Navigeer naar ons retourportaal (link) en vul je postcode en track & trace code in (deze staat in de e-mail voor het volgen van je bestelling). Volg de paar korte stappen om je retour aan te melden en print het retourlabel uit. Breng het pakketje naar het dichtsbijzijnde PostNL verzendpunt en klaar is kees!
Kan ik een item terugbrengen of ruilen in de winkel in Echt?
Ja, dit is mogelijk. Echter wordt er in onze fysieke winkel géén contant geld uitgekeerd. Je wordt terugbetaald met de eerder gekozen betaalmethode. Heb je voor Afterpay gekozen? Dan zal de betalingsplicht voor deze artikelen uiteraard komen te vervallen.
Wat kost het retourneren?
Het retourneren geschiedt op eigen kosten voor de consument. Via ons retourportaal zijn er 2 opties, afhankelijk van het pakket, namelijk: een brievenbuspakket (€3,95) en een standaard pakket (€5,95)
Hoe word ik terugbetaald?
Je wordt terugbetaald met de eerder gekozen betaalmethode. Heb je voor Afterpay gekozen? Dan zal de betalingsplicht voor deze artikelen uiteraard komen te vervallen.
Ik heb een item retour gestuurd maar nog niets gehoord! Wat nu?
Houd er rekening mee dat we in sommige gevallen tot 5 werkdagen nodig hebben om de retouren te verwerken. Bij ontvangst van je retour krijg je van ons altijd een bevestingsmail. Twijfel je of alles goed gaat? Mail gerust naar klantenservice@myfashion.nl of bel naar +31 (0)475-470526!
Wat betekent 'eenvoudig ruilen en retourneren'?
Heel simpel. Bij ons ruil en retourneer je gemakkelijk door je retour online aan te melden via ons retourportaal (link)! Vul je postcode and track & trace code in (zie verzendmail) en doorloop de paar korte stappen. Na het aanmelden van je retour zal je een verzendlabel aanmaken die je kunt printen en op de verpakking kunt plakken. Stap hiermee naar een postkantoor en klaar is kees! Ps. we hebben dan beide meteen de nieuwe track & trace code om de zending naar ons toe terug te volgen, zonder enige extra moeite!