Betalen

Bij My Fashion kun je gemakkelijk online bestellen! Hier tref je handige info over het betalen!

Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt betalen via iDeal, Creditcard (Visa of Mastercard), PayPal, Sofort Banking, Bancontact / Mister Cash, Bitcoin of achteraf via AfterPay.
Is betalen op Myfashion.nl veilig?
Zeker! We doen er alles aan om uw privacy en overige gevoelige informatie veilig te stellen, dus ook uw betaalgegevens! Myfashion.nl maakt gebruik van een zeer veilig SSL certificaat om beveiligd je ingevulde gegevens te ontvangen (het groene slotje in je browser: bij het webadres).
Waar vind ik mijn factuur?
Je ontvangt de factuur per e-mail, deze zenden we standaard niet mee (lekker duurzaam!). Wens je deze toch in fysieke vorm te ontvangen bij je bestelling? Geen punt: voeg dit als opmerking toe bij het bestellen op de afrekenpagina.
Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?
Alle betalingen worden bij ons direct verwerkt! Kies je voor achteraf betalen via AfterPay, dan ontvang je binnen 1-2 werkdagen een digitale acceptgiro via e-mail van Afterpay zelf. Heb je na deze periode nog geen factuur ontvangen, dan raden we je aan om contact op te nemen met AfterPay via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).de voorwaarden.
Kan ik op rekening kopen en achteraf betalen?
Je hebt bij ons de mogelijkheid om je bestelling op rekening te kopen en achteraf te betalen via AfterPay. Zo kun je eerst bekijken of je jouw bestelling wilt houden of dat je deze (gedeeltelijk) wilt retourneren. Voor achteraf betalen selecteer je AfterPay als betaalmethode bij het afrekenen, deze betaalmethode is kosteloos.
Waarom is achteraf betalen via Afterpay niet mogelijk voor mij?
My Fashion heeft de afhandeling van betaling via digitale acceptgiro (na ontvangst van de bestelling) uitbesteed aan de financiële instelling AfterPay. AfterPay kan klanten afwijzen voor deze specifieke betaalmethode, hier heeft My Fashion helaas geen grip op Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan AfterPay een gegevenscontrole doet. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Op basis van deze gegevens wordt bepaald of je met deze specifieke betaalwijze kunt betalen. Er is helaas niet direct één reden te geven waarom je niet door deze check komt. Vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens heeft Myfashion.nl ook geen inzicht in de exacte reden van afwijzing. Voor vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je dan ook contact op te nemen met het AfterPay via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE)
Ik ben mijn digitale acceptgiro van Afterpay kwijt, wat nu?
Wanneer je een kopie van je (digitale) acceptgiro wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar het Klantencontact Center van AfterPay via< span>klantenservice@afterpay.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk je persoonsgegevens.Je kunt ook telefonisch contact opnemen met het Klantencontact Center van AfterPay via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE)
Ik heb een deel van mijn bestelling geretourneerd, maar ik heb nog geen nieuwe digitale acceptgiro ontvangen van Afterpay?
Wanneer je een deel van de bestelling hebt geretourneerd, dien je het totaalbedrag van de producten die je wél wil houden en de kosten voor het gebruik van de betaalmethode AfterPay te voldoen aan AfterPay. Hiervoor ontvang je van AfterPay een vernieuwde factuur. Deze factuur dien je binnen de gestelde betalingstermijn, te voldoen.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja! Alle getoonde prijzen op Myfashion.nl zijn inclusief 21% BTW.
Laatst bekeken
No recently views items
Alles wissen

Newsletter Fashion Box
ONTVANG 10% KORTING
Copyright © 2019 My Fashion - Myfashion.nl