Bestellen

Bij My Fashion kun je gemakkelijk online bestellen! Hier tref je handige info over het betalen!

Hoe plaats ik een bestelling?
Op Myfashion.nl kun je het product dat je wilt bestellen aanklikken, hierna opent zich de productpagina. Op de productpagina kies je de gewenste kleur en maat. Vervolgens voeg je dit item toe aan de winkelwagen door op de knop 'bestel nu' te klikken. Hierna klik je rechts bovenin het scherm op het winkelwagentje en vervolgens op 'afrekenen'. Op de afrekenpagina vul je de gevraagde gegevens in, om vervolgens op 'afrekenen' te klikken. Je bestelling is geplaatst! Via een automatische e-mail ontvang je hiervan een bestelbevestiging. We zullen jouw bestelde items zo snel mogelijk inpakken en op tijd versturen (uiteraard altijd inclusief track & trace code).
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Als je bestelling goed is doorgekomen, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. We zullen jouw bestelde items zo snel mogelijk inpakken en op tijd versturen. Na het versturen ontvang je een verzendbevestiging. Voor 23.00 besteld = zelfde dag verzonden!
Wat is de status van mijn bestelling?
Door in te loggen op je account kun je de status van je bestelling terugvinden. Rechts bovenin het scherm vind je 'account'. Onder "mijn dashboard" vind je 'mijn bestellingen'. Je kunt hier de status van al je bestellingen bekijken. Ook is het mogelijk om de toegestuurde track & trace code link te gebruiken, hiermee kun je de zending tot op de voet volgen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je je bestellingen wijzigen nadat je betaald hebt? Neem dan contact met ons op. Indien je bestelling al verstuurd is, kan deze niet meer gewijzigd worden. Wel kan er uiteraard geruild en geretourneerd worden, zie hiervoor de voorwaarden voor ruilen & retourneren.
Komen uitverkochte producten opnieuw binnen?
We proberen een uitverkocht item altijd zo snel mogelijk aan te vullen, helaas lukt dit niet altijd. Blijft je toch telkens dromen over dat ene uitverkochte artikel? Neem even contact met ons op, indien deze binnen komt kunnen we deze voor je reserveren.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je niet tevreden over een aankoop die je hebt gedaan bij My Fashion, online of in onze winkel? Neem dan contact met ons op. Stuur, indien mogelijk, foto's en een beschrijving van de klacht mee. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen maximaal 2 werkdagen contact met je opnemen. Elke klacht wordt door ons behandeld. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Laatst bekeken
No recently views items
Alles wissen

Newsletter Fashion Box
ONTVANG 10% KORTING
Copyright © 2019 My Fashion - Myfashion.nl